måndag 30 april 2012

Ny bikini?

Härligt, Äntligen ledig, och idag åker jag in till stan en sväng....Barnen är ju alldeles utan skor, å jag med? Dessutom har jag sett en supersnygg bikini på Gina tricot som jag måste "kolla" lite närmare på. Jag förväntar mig en låååång, varm och solig sommar å då gett man va rustad......Och förresten! Måste rycka in lite raketer och smällare till barnen också. Det är ju sista April för tusan!

Ja ha, vad händer annars då? Ja, hade det inte varit för detta eviga helgsjobbet hade man troligtsvis varit å dansat (druckit) till Barbados på Olympia i Lördags. Men, nu fick jag hålla till på hemtjänsten istället. I mitt nya liv ska jag va ledig alla helger och röda dagar!

Sist jag var till Övik kom jag hem med detta:

Ett par varken fina eller fula skor, för att trava runt i hemtjänsten med......
Kolla in vicket snöggt bälte jag hittade på Gina Tricot. Ett riktigt fynd!

Nej, mer kaffe till svenska folket!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar