måndag 5 september 2011

Pådrag!!

Så där ja! Då var jobbarhelgen gjord för denna gång.....Har gått riktigt bra! Förutom på Lördagskvällen då en försvunnen Nova höll på att dra igång ett stort sök-pådrag! Efter halv sex fick jag reda på Nova var försvunnen. Hon hade sagt till sina kompisar att hon skulle gå till mamma på Servicehuset, å sen dess var hon spårlöst borta........

Vi hade inte sett till henne på jobbet och sökandet fortsatte. Sambon och farmor irrade omkring runt byn å letade, Jag och Strinnan sökte i korridorerna på Service och sen när klockan närmade sig sex hade hon fortfarande inte synts till......Då kom jag på att jag skulle bränna hem och kolla om hon hade smugit iväg å lagt sig för att vila någonstans. Då jag kom ut till bilen hittade jag henne!! Lycka!! Hon hade smygit in i bilen och satt i baksätet å tryckte och såg alldeles skärrad ut......Usch, en fyraåring på vift kan ju gå hur som helst? Hon hade väl inte sett till mig och då kommit på att sätta sig i bilen för å vänta.......

Allt gick ju bra i slutändan..... Tack vare väl.....

1 kommentar:

  1. huga sommarstuga.. Tur hon satt i bilen å löka :-) lill Nova...

    SvaraRadera