torsdag 15 september 2011

Fyndat!!

Vilka fynd det blev igår.......Både till mig och barnen! Plus en massa grejsmojs ifrån Jysk och Rusta. På Jysk fick jag dessutom träffa på en riktigt mystisk kille....... Det är ju alltid lite kunder på den affärn, så jag travade på i godan ro i min ensamhet. Då plötsligt kom det en in en herre som småsprang runt, runt inne i butiken, å rätt som det var kunde han tvärvända och sticka iväg åt ett annat håll. Så där höll han på, tillslut började han snurra runt på samma fläck, gjorde liksom piruetter innan han fortsatte iväg igen. Ibland fick han ögonen på en och jussom stirrade......Han börja gorma och svära, helvette, hora, kärringar, satansjävlar, faan, mm.......Väldigt kusligt!!

Skyndade att rafsa åt mig det jag skulle ha och älgade iväg till kassan. Då kom den där ruskiga typen fram och stod och trampade en bit ifrån kassan. Såg väldigt virrig ut. han börja fimla på med dragkedjan till jackan.........Så jag tänkte nu jävlar drar han fram puffran och skuter ner både mej och dom två som stod i kassan. Men, inget hände å jag skyndade mig till bilen och åkte vidare! Hispig någon????
Nere på stan var det lugnt och skönt i alla fall. Inga "puckosar" så långt jag kunde se.......Här är ett av mina fynd. En ny parfym. Replay! Mums!!

Nu ska jag masa mig iväg å se sista perioden av Modos match......

1 kommentar:

  1. Trodde du köpt en vin dunk men så va det en parfym... ha haa....

    SvaraRadera