tisdag 13 september 2011

Hur många gånger....?

Hur många gånger kan man skratta på en dag??? Ja, Hur många gånger som helst om ni frågar mig. Igår var det väldigt fnittrigt på jobbet! Kul! Jag börjar garva bara jag tänker på igår.......

Det blev inte ett dugg mindre slamsigt senare hos min mor.....Men, är det familjen slams som träffas så är det! Vi hade en jättekul eftermiddag och kväll. Och mamma övergödde oss med massor av godsaker. Tacopaj och tacotårta å prinsesstårta.........Mums! Nu mäter vi minst en meter runt stjärten allihopa!!

Idag har det varit jobb i vanlig ordning, och nu ikväll stack Oscar iväg på Miniorscouterna för första gången. Han har längtat och tyckte det skulle bli superskoj!!

Själv ska jag roa mig med att skrapa en hel del trisslotter..........Barbados here I come!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar