fredag 28 april 2017

Oscar mår inte bra..

Hello

STACKARS min pojk! Nu har illamåendet kommit tillbaka igen och hela onsdagskvällen låg han blek och eländig i soffan, och fick lov att va hemma från skolan igår på grund av illamåendet. Å även idag. Usch, jag tycker så synd om honom....Vad kan det vara för fel??

Å vi som tänkte dra iväg till Gulkäl redan ikväll. Får se hur han mår sen idag.

Men, först innan Gulkäl ska jag iväg å förlusta mig med jobbet. Först har vi afterwork och sedan ska vi upp på Olympia och se på MODEVISNINGEN. Blir kanoners de!!
Bildresultat för modevisning olympia

Jag har aldrig varit på modevisningen - men, har hört att det bruka va väldigt trevligt!! Å Första Intrycket har ju så snygga kläder 💪💪 Dom rosa träskorna som Susanne tagit hem nu i vår VILL JAG HA!
Bildresultat för rosa träskor
De ä inte dom här - jag hittar ingen bild på dom rätta....Fast dom här ä snygg a


Nu mot Bredbyn 
/Puss å kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar