tisdag 4 april 2017

Förbereda!!

Hej hopp

Hur har ni det med påskförberedelserna? Jag har så smått börjat förbereda lite ätbart....Att äta gott är ju en väldigt viktigt del av påskfirandet 🐷🐷🐷 Å för att inte tala om drycken = Jag måste fixa nå GODA drinkar, (det vill säja inte White Lady). Tror jag ska göra goda Romdrinkar istället.
Bildresultat för gulaschsoppa
Igår kväll kokade jag en stor jäkla kittel med Gulaschsoppa, det ska bli göttans de - Att smarra på när man sitt ute på isen 💪 Vört man kan ha punsch till Gulasch??

Sen funderar jag om jag ska ta av mitt DYRBARA svampförråd och göra en svamppaj eller nåt annat gott....men, jag är ju så himla rädd om skörden 😎😎😎 Till hösten lovar jag att jag ska plocka mycket mera svamp!!


Jelly Fridströms foto.


/TACK FÖR MIG - HEJ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar