söndag 26 februari 2017

GÄDD-HÄNG-BABES!!

Kuckeliku! 

Kom på igår kväll att det för tusan snart är dags för ANGELDONSTÄVLINGEN i Junsele. Den 11 mars smäller det! Å prissumman torde väl vara som vanligt dvs 20 000 feta riksdaler....Jag vill vinna 😎 Men, tyvärr har jag alltid svårt att få med mig nån lagkamrat till detta spektakel. Verkar inte finnas så många som är intresserade av fiske eller av att vinna 20 00 kr 🐟🐟

Så om någon STORFISKARE som dessutom gillar att va uppe tidigt i ottan läser detta = Hör av er till mig 👍👍👍👍👍👍👍

Ha, ha, ha!! Hittade min gamla "lagtröja" uppe på vinden. Jag och Annica knåpade ihop varsin snöggen tröja ett år  = G H B!! Ett superbra namn, fast vi vann inte trots det braiga namnet. Tröjan måste va typ 18-20 år gammal....den som spar den har 😄

Nu till nåt annat:

Lillsyrran Lisa drar till och fyller år idag

GRATTIS LISA!!! 
Hoppas du får en trevlig dag med mycket tårta och godsaker 🍰🍦🍰



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar