måndag 2 januari 2017

Vilken trevlig nyårshelg!!

Hello,

Då var det vecka igen, och nu börjar jag min tjänst inom FTV på riktigt så den här veckan åker jag till Domsjö också.....börjar nästan gruva mig lite 😎

Här kommer lite bilder från nyårsafton!

Vi hade massor av aktiviteter på schemat över helgen. Bland annat fick alla skriva ner varsin grej som man ville göra på en lapp. Sedan lades lapparna i en burk åsså drog vi aktiviteter eftersom. Jättesmart och rolig idé!

















Här var en av aktiviteterna. Alla fick en trolldegs-klump för att sedan tillverka ett konstverk med tema händelser under 2016.
Här ser ni mitt bidrag.......jag gjorde såklart mina TRE fina småttingar, jag har ju blivit både faster och moster under året.
Jag och Nova redo för nyårsmiddag!
Grabbarna tog med sig maten upp på loftet.


























Oscar och Axel var förste kockar då det skulle göras förrätt. Dom fick högsta betyg på sin skagenröra!!

Harne ä rakt för GÖTT!!
 
 Varmrätten på G. Älgfilé med conjakssås och hasselbackspotatis.

Näpp, bäst att brassa iväg mot BREDBYN 

Syns å hörs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar