lördag 7 januari 2017

Vilken trevlig kväll

Tjo flöjt!

Oj, vilken trevlig kväll vi hade igår hos Nicke och Helena. Blev bjuden på jättegod mat, dryck och supersmarrig efterrätt! TACK för allt gott 😄😄😄 Under kvällen fick jag även flera nya roliga tips på tävlingar/lekar inför kommande fester
Bildresultat för spelmarkerBildresultat för spelmarker

Enda jag behöver skaffa är ett gäng med spelmarker
Bildresultat för papperspåsar
Och sen ska jag även rusta mig med några papperspåsar så kan jag köra igång en riktigt HÅRD kamp om man vill höja stämningen på festen 😎

Och sist men inte minst fick jag bli sugen på att fara på en KRYSSNING!!! Har ju spanat in såna där kryssningar förut och tyckt det sett så himla nice ut!

Bildresultat för kryssning karibien







Jo jag tackar!! En båttur typ runt Mexico, Jamaica, Cuba skulle sitta som en smäck!! 

Bildresultat för karibien öar



Bildresultat för kryssning karibien



Ska börja räkna på detta på direkten...

Näpp, nu ska jag ladda inför en stadstripp = Här ska ses på BIO!!!


/Tjingeling 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar