tisdag 6 september 2016

Svettigt..




Hej å hå - Välkommen träningsvärk!! 
Bildresultat för spagettiarmar
Eftersom mina blåsor på fötterna sätter stopp för min "springkarriär" så får jag köra träningsprogram istället....å klåen vad otränad jag är även då det gäll styrka! Jämarns spagettiarmar :-))) 
Nova hängde också med i övningarna. Hon är ju typ starkare än jag. Men, nu ska det bli ordning på de!! Nu ska Länsman träna med hantlarna varje dag!! hmmmm....

Nu till något helt annat - märkte ni att det va frost ute i morse?? Härligt! Tänk vad fina dagar alla älgjägare får i skogarna den här veckan. 
Bildresultat för älgjakt kungen
Blir så sugen på att fixa klart min uppskjutning för högvilt å börja jaga! Fast man måste ju ha någonstans att jaga också. Torde knappast bli populärt om jag börja tjuvjaga runt om i Skörpe-skogarna. Nej, jag får hålla mig till svampplockning så länge. Det är ju en laglig sysselsättning :-) 


/Tack å hej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar