torsdag 7 juli 2016

Välkommen till Bosch Rexroth :-)



God morning!
Mitt "sommarlov" räckte exakt i tre dagar. Nu drar jag till Mellansel och gästspelar på Bosch Rexroth resten av veckan. KUL!! 

Och här hemma i Skorped har Harpsjölägret dragit i gång. Över 70 barn är med på lägret i år. Helt otroligt! Igår klockan tre invigdes lägret med buller och bång. SVT intog lägerbacken och meddelade att de skulle försöka hitta Mästarnas Mästare!! Spännande tema i år med :-) 
Invigningen

"Sveriges Television" dök upp...

Brudarnas tält! Det är tradition att man ska döpa sina tält. I år blev det GÄNGET. Tyvärr glömde jag bort att kolla vad Oscars och Nils tält heter. Oscar nämnde här om dagen att första året han va med på lägret så hette deras tält "Öltältet"....He, he, he, Passande! Jag tror förresten att han hittar på. Jag minns då inte nåt tält med det namnet.

Nu mot Bosch 
/Tjing 

1 kommentar:

  1. Jag tror dessvärre att de hette Öltältet... Vad de nu fick det namnet ifrån... I år heter de tallkottarna

    SvaraRadera