söndag 3 juli 2016

Döden, döden...

Hujedamej!!

Vad drygt det var att springa intervaller i Tjärnströmsbacken igår.....känns både i benen å arslet idag kan jag meddela :-)))
Bildresultat för lantislygdman springa
Mycket trevligare att ta sig ner för backen än upp!

Och annars?

Jo, gårdagens födelsedagsfirande gick finfint!! Nova blev helnöjd över alla sina presenter. Vilken uppvaktning hon fick. KUL att alla kunde komma :-) 

Å just nu sitter jag och gruvar mig över rapporten som jag måste starta upp med.NU!!! Fan, att jag inte satt längre på fredan istället....Ja, ja, bara att bita i det sura äpplet! Men, först ska jag förbereda middagen. Tänkte prova på "pulled pork" fast på älg. Blir nog smaskens de! Dessutom tillagar den sig själv i ugnen under dagen. Lägger väl ut receptet om det blir gott....


/Hörs å syns 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar