onsdag 14 januari 2015

Vi skrattar MEST!!

Tjo ho!

Vilken rolig läsning i ÖA igår. Någon har lyckats få till statistik på hur mycket vi skrattar på jobbet. Och vi omsorgspersonal har ROLIGAST!!! Yes, jag visste de :-) vi skrattar ofta och mycket, det kan då ingen ta ifrån oss.....

Statistiken visade att ju mer du tjänar, ju tråkigare har du på jobbet.....HA!! Tjillet, åt er....Allt kan inte köpas för pengar. Kontorspersonal hade inte heller så roligt. Huvvaligen, en del skrattade inte en enda gång på hele dan......Usch, det kan aldrig va bra.

Trevligt att omsorgen fick ha det bäst för en gångs skull :-) :-)

Igår fick jag skratta mig lycklig när jag kom hem ifrån jobbet också....Superstort TACK till den vänliga själ som skottat min gårdsplan medans jag varit å hemtjänstat runt byarna. Det värmde i hjärtat :-)

Nä, ska man ta sig en fjärde kaffekopp så man kvicknar till
Over and out




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar