söndag 11 januari 2015

Jag har köpt mig en GITARR!!

Hejsan svejsan!

Linda Andrietta Lygdman har för första gången i sitt liv köpt sig ett instrument!!! Jag tog och ryckte in en gura i förra veckan. En väldigt försenad 40-års present till mig själv. TACK ni som gav mig pengar och presentkort :-) :-)
Tusan vad KUL det är å spela!! Men, det är inte lätt, helst med tanke på att jag aldrig spelat nåt instrument någonsin.....Fast jag har tragglat på å tränat i veckan så nu kan jag i alla fall dra loss fem-sex ackord :-) Gäll bara å va nog bäg!! Träna, träna och träna :-)
Tyvärr ha jag spela så alla fingrar ä full med blåsor. Men, det går nog över så småningom.

Idag gott folk fyller syrran år!!!! Jag måste dit senare idag och uppvakta. Fast jag egentligen nyss kom hem därifrån.....blev en lååååång kväll däri "Billströms igår med värsta LP-nostalgin;-) 

Nu ska jag gruva mig för om jag ska dra iväg och åka längdskidor? Eller så sätt jag mig och myser med min nya kärlek = GITARREN! 

/Puss å kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar