måndag 8 december 2014

40-årsfest!!

Hej hopp,

I lördags var vi bjudna på en suveränt trevlig och rolig 40-års fest!! Massor med god mat, dryck, kaffe å supersnygga, goda tårtor! Synd att jag inte va i farten med kameran å förevigade godsakerna.
Men, jubilarerna fångade jag på bild i alla fall! Här hurras det för gamlingarna. Och jodå, vi vågade oss på en liten sång också....
Vilket maffigt presentbord! Ser förresten att en av "raketerna" håller på tippa omkull. 
Full koncentration för att hitta den absolut bästa discodängan....å vi hitta´n tillslut!
Länsman redo för fest! Men, nu får jag ge mig med dessa svarta kläder. Alltid svart! Nu får det 
bli köpstopp på dystra färger. Tur att jag köpte ny rosa bh å trosor i fredags, då kan jag klä mig färgglatt invärtes i alla fall, he, he, he! 
Krister och Preem. Här ska gänget börja att åka hemåt. Vi hade sån tur att det fanns en prima chaufför på bygget, så vi fick åka allihopa. Kändes ju lite småkallt att gå ända hem. Å sötnosarna som skulle mot Ö-vik hade beställt på en redig taxibuss som kom och hämtade dom. Enkelt och bra! Synd bara att dom hade beställt taxin alldeles för tidigt :-))))))

Nu är det tyvärr CENSUR på resten av bilderna från festen. Blev stundvis ganska naket!!! 

STORT TACK till Krister och Roger med familjer för en jättetrevligt fest! Kul att vi fick va med och fira med er!

Nähäpp, bäst att ta hand om min sjuka stackars Nova

/Over and out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar