fredag 31 januari 2014

Systembolaget..?

Hej å hå! 

Idag ska jag brassa iväg till stan. Måste in på bolaget och köpa mig nått riktigt gott. Det ska ju bli fest imorgon kväll! Men, den stora frågan är  = Vad är riktigt gott??? Ja, det vete tusan! Köper väl några Norrlands Guld, dom kan man lita på i alla lägen :-)
Har jag tur kanske jag ramlar över nå snygga kläder att rycka in också....Ett par nya jeans vill jag ha!! Fast det är fasen inte lätt att hitta :-)


Igår kväll var det fullt hus "sö om ån"! Tomas fyllde 30 och hade bullat upp med massor av gott fika. Tur att vi var friska allihopa och kunde åka dit och smarra lite :-)))) Idag måste jag köpa ingredienser så jag kan baka den jättegoda kakan som 30 åringen bjöd på....Tror dock inte att han som fyllde år var själva bagaren till godsakerna :-)))

När jag rycker in FÖRETAGET jag var och tittade på, ska jag utveckla och så småningom konkurrera ut Norrlands Guld...


DREAM ON, Its FRIDAY!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar