fredag 24 maj 2013

Tur x 2...

Hö, hö, hö!

Igår kväll roade jag mig med att skrapa tre trisslotter som jag bytt åt mig på Ica Nära, Bredbyn. Det slutade med "värsta" storvinsten! 120kr...INTE illa med mina mått mätt. Brukar ju aldrig vinna nånting :-) Så nu ska jag håva in fyra nya lotter, och då blir det storvinsten, jag känne på mig! Härligt...

Sen hade jag en himlarns tur med en annan grej! Jag får SEMESTER när Lisa tar studenten!! Semesteransökningen låg ju jävligt risigt till. Jag skulle inte få ledigt eftersom det inte finns några arbetare...Kändes surt som tusan!! Jag jobbade när Ethel tog studenten med. Så jag tänkte att den här gången ska jag då ta semester så man få vara med. Men, igår fick jag ett meddelande att semester blir av ändå!! Lovely :-)))) Undra om det är Amerika-resenären som rycker in?? En få tacke!  Än vem det är.

Idag gott folk!!

Är det VÅRMARKNAD utanför Konsum, Skorped. Det ska säljas grönsaker, frukt, blommor. Så knalla iväg dit och gör nå fynd. Det ska jag göra i alla fall.

Marknaden har ÖPPET mellan 11-18 och dom bjuder på kaffe. Schösst!

Tjingeling,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar