måndag 11 juni 2012

Monday morning...

Tjingeling! Härliga tider med en nedsättningsdag efter jobbarhelgen! Dessutom fri tillgång till kaffekannan. En suverän start på dagen alltså......Tidigare i morse var jag på utvecklingssamlag på skolan. Intressant att få höra lite vad barnen har för sig på dagis.

Idag måste jag bara börja med fönsterputsningen.......DRYGEN! Hade vart mycket trevligare att få slänga på sig sin nya bikini å åka ner till Vika å sola lite.....Men, i det här iskalla vädret är de ju inte att tänka på. Om jag minns rätt så var det varmt som svinet den här tiden i fjol. Iår tror man ju mest att istiden är på väg tebaks igen???

Bye, bye!

2 kommentarer:

  1. Utvecklingssamlag? Något nytt i skolan? Fanns inte i Skorped på min tid.

    SvaraRadera
  2. He,he!! I Skorped händer det grejer..... ;) Fast, nej, jag "råkade" bara skriva lite fel. Det gör jag varje gång det där ordet är i farten.....Blir liksom lite roligare då :)) Å förresten hade jag samtalet med en snygg kille!

    SvaraRadera