tisdag 12 juni 2012

De gå gött!!

Ännu en ledig dag till ända. Å idag har jag till och med kunnat ha bikikin på mig utan att frysa.......det bådar gott. Är sommaren här nu??

Annars har dagen bestått av rabattrensning, fönsterputs, tvätt mm. Alltså en TOTALT ointressant dag. Det enda som höjde upp spänningen lite var att brudarnas EM-linnen har landat i Skorped........och mitt passar exakt!! Inte ofta man får kläder utköpta i Härnösand till sig. Tackar alla inblandade!

Vika har också fått sig en påhälsning....Jag och Nova åkte ner med några blomkrukor på eftermiddan, å såklart passade jäntan på att bada litegranna. Mamman satt mer än gärna på bänken och tittade på. Bara hon slapp doppa sig. Fy tusan va kallt det verka.....Jag väntar nog till i Juli innan jag tar premiärdoppet?

Puss på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar