måndag 31 juli 2017

Det vattnas i munnen...

Kuckeliku!

Nu ä man nästan i himmelriket! Hittade soppkött/ben i frysen som jag satt igång på spisen i morse. Satan i gatan vad jag LÄNGTAR till middan ikväll 😍😍 Köttsoppa med klimp de ä matporr på högsta nivå!!

Fast jag ska inte tråka ut er med bilder på min köttsoppskokning - så här kommer lite mer bröllopsbilder istället:
 Så himla vackert brudpar!! 
 Och två superfina brudnäbbar 
 Efter vigseln i Själevads kyrka bar det iväg till Nävertjäls bygdegård där det blev fortsatt firande
 Närbild på Kristinas jättefina brudbukett!
 Ungdomarna sitter redo för att hugga in på buffén 
 Buffén var en riktig höjdare!! Fanns massor av godsaker att välja på 
 Min plats 
 Ville var dagen till ära uppklädd och supertjusig i skjorta och väst!
 Å här är det väl nå bus på G!
Och höjdpunkten!! Bröllopstårtan - som var lika fin som den var god 🍰🍰🍰

Nä, hörrni, nu ska jag ta och baka lite. Det bakas alldeles för lite nu för tiden tycker jag

/ Over and out 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar