onsdag 2 juni 2010

Denna dag till handlingarna...

Då har man lyckats få slut på den här dagen också. Övervägande del har bedrivits på Hemtjänsten å sen har jag grejsat i trädgården lite.....Men, jag har SORG! Först låg tjyvfiske abbarn oppnä dö i sin hink....Å sen när jag tog en närmare titt på mitt fina körsbärsträd, som jag varit så glad över att det överlevt vintern, så ä det också stendött!! Typiskt, då jag inspekterade trädet för några veckor sedan var knopparna i full fart. Men, det såg faktiskt lite konstigt ut när knopparna aldrig växte å blev större nån gång.......Nu vet ju jag varför. De ä till å öppna plånkan å köpa nytt.....
Ni kan ju gissa vad jag "sörjer" mest....Abbarn eller körsbärsträdet....

Nej, nu har jag lite räkenskaper att stå i angående min nyaste(och bästa) affärsidé....Och går det inte ihop så läser jag väl ut "Solbergsboken" Flashback, av Pirjo Holmlund istället, jag har bara några sidor kvar, å de hörs va många som står på kö efter mig.....

God natt alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar