onsdag 19 maj 2010

Måleri AB

Igår när det blev strömlöst en lååång stund passade jag på att dona lite med min "tavelvägg" som aldrig blir klar, plus att mina loppisfynd fick en sista omgång färg på sig......
Dom här trä ljusstakarna fyndade jag för några tior på loppis.
Och så här blev dom efter några lager med vitfärg. En del fick bli kortare i rocken också...
Här är min tavelvägg under "uppbyggnad". Det fattas motiv i en del ramar, och min läckra "dyrgrip" målad av Lisbeth Camé har inte kommit på plats ännu....(Om någon tycker att tavlorna hänger snett är det bara en synvilla.....)
Nu gott folk! Gör er redo för Skorpeds MACK KONSERT.....Den går av stapeln den 29 maj och ni kan köpa biljetter av bl a Emma Gyll.....stöd byamacken genom att lyssna på ljuv musik....Smart va?? Så köp biljetter på stört...Det torde vara strykande åtgång...
Tack å adjö.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar