lördag 27 februari 2016

I fin form :-)

Halloj,

Fin form som överskriften säger gäller INTE mig....Nä, det är mina angeldon som just nu ska bli i prima fin form. Usch, vilka misskötta don jag har. Fast nu har jag köpt 600 meter ny fräsch lina som ska rullas på. Här ska vinnas 20 000 kronor den 12 mars :-)
Huvva! Vilken oreda!! Nu ska jag göra ett nytt system för mina angeldon så dom inte fastnar ihop med varandra hela tiden. 
Rulla å rulla....det tar sin tid att byta lina. Tur jag har obegränsat med kaffe.
Räknade att jag har 11 st angeldon. Jag måste alltså införskaffa några till,
Titta! Knappt 10 meter på rullen....och massor med gamla knutar överallt. Inte bra!

Roligt lördags nöje! Tror jag gör resten ikväll...då kan man ju ta ett vinglas till rullningen. Låter som en supersmart idé!!! 

Nä, nu ska jag reva igång mercan och dra iväg till Bjästa backen, 


/Hörs å syns



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar