söndag 17 januari 2016

Å där va julen dansad ut!

Hejsvejs,

Fy fasen vad less jag är på dessa rapporter just nu. Har suttit typ hela dan idag med. Blir ju aldrig nån ände. Jag längtar till Februari!

Dessutom har jag tomtar och julgardiner kvar den 17 januari. Det är inte likt mig! Huvvaligen....

Men, julen blev i alla fall riktigt ut-dansad igår i LÄNNÄS byskola. Där var det full fart med dans och sång. Sedan fick man jättegod risgrynsgröt och efter det kaffe med massor av kakor. Bra jobbat alla ni som ordnade!!
Två brudar redo för julgransplundring!
Det är så mysigt i Lännäs byskola. Gamla affischer och fotos pryder väggarna,
Kolla in värsta kakfaten!!!
Och vips så var det kväll och middagsdags. Jag har ju inte fått varit på Station och ätit nån Hallomisallad på väldigt länge, så jag fick göra en egen variant. Göttans, och jodå, det blev ett vinglas också, för å fira att första rapporten för LIAN är inlämnad. 
Å så här får jag se ut nu för tiden, glasögonorm!.....Jag ser tametusan ingenting utan glasögon! 
Å här har vi Nova, hon provade mjuka tacobåtar till middag. Det va nog gott de me :-) 


/Tjingeling




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar