fredag 18 december 2015

Jag har ett uppdrag...


Hej hopp!

Idag är det sista dagen på skolan. Sen är det JULLOV för barnen!! Härligt :-)

Igår var det pysseldag på skolan, och Nova är supernöjd över snögubbarna hon tillverkade av gamla sockar och ris. Fiffigt! Jäntan hade fullt sjå igår kväll med att "sy" kläder till sötnosarna, hon går i sin mammas fotspår ser jag, att göra kläder till dockorna var något jag tyckte va "härdass" a! 

Idag har jag ETT uppdrag som jag ska försöka fullfölja.....Ja, det är så viktigt att jag till å med har satt upp en fin komihåg lapp på kylen. 
Kan meddela att jag misslyckats med mitt uppdrag hittills.

Nä, om det ska bli nåt ledigt ikväll måste Länsman fortsätta med rapportskrivning i 
ORAL RADIOLOGI 





























Jhajd lamdkf laldf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar