fredag 23 oktober 2015

Oväntat samtal...

Skorped +8 grader sol

Tjo flöjt!

Igår fick jag mig ett oväntat samtal.....Herr POLIS hade visst nåt osagt till mig. Huvva, tur att man är en fredlig person annars ha man väl vorte orolig när den instansen ringer. Polisen som ringde var förresten också väldigt fredlig av sig. Och jag kunde snabbt via hans röst konstatera att det rörde sig om en supersexig, stilig uniformskonstapel! 
"Här är polisen som mitt i gatan står"

Annars då?

Jo, Linda Lygdman fick erbjudande från Hemtjänsten om att jobba 13-22 idag. Det var kris...verkar alltså fortsätta i samma stil inom den branschen. I alla fall tackade jag nej. Jag har en rapport om Anestesi som tar upp ALL min tid just nu. 

 Gårdagens stylade barn

Nä, nu jävlar ska Länsman ta kvällsackord på rapportskrivning. Hoppas logga ut vid 16.00! 

/OVER AND OUT


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar