onsdag 3 juni 2015

Cruisingen fortsätter :-)

Hej hopp,

Slänger in fler bilder ifrån Sollefteåhelgen:
På Lördan gick vi in till stan och gjorde ganska snabbt ett depå-stopp på Kinarestaurangen. Är så trevligt att sitta på uteserveringar och titta på allt folk :-) 
Sen blev det bilutställning i Parken. Jämarns vad mycket fina bilar det finns!
Den här va ju SÖT! Och vilken tur vi hade med vädret, sol och blå himmel. Allt blir ju så mycket lättsammare då. 
Den här va syrrans favorit
Å PVn va väl min då??
Vet ej vad detta är...
Men, harne är i alla fall en pimpad Amazon

Nova gör sin gladaste min framför det så småningom VINNANDE ekipaget. En bil ifrån 1941...Om jag minns rätt?


När vi satt i slänten och uggla träffade vi på denna Syrier som gärna gav oss en lektion i Syriens kultur. Han spelade nån slags national-trudelutt för oss! Bra gjort, fast lustig "gitarr" tyck jag.

Sen på kvällen blev det  grillning borta på Campen, och efter det var bar det iväg in på stan igen för å kolla in cruisingvarvet.
 
Redo för kvällen!
Det här, det va värsta Cruisingbrudarna de!! Vi stötte nämligen på Kristina och Ove på stan, så vi fick hänga med på en raggarsväng. ROLIGAST på hela kvällen tyckte både barn och vuxna. BÄSTA musiken fick vi höra a ;-) Supertack till Kristina som tog oss med. 
Och rätt som det var dök denna herre ifrån Sörflärke upp, och verktygslådan var med såklart! 
Mums! Den bästa och mest användbara verktygslåda som finns om ni frågar mig :-))))


Nä, nu ska Länsman hoppa in i duschen, ska in till stan en sväng

/Puss å kram









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar