fredag 17 april 2015

Paketjakt!

Hej hopp!

På onsdag var jag ute på paketjakt. Hade liksom två paket "ohämtade" pa Bredbyn.....och bägge sms-koderna hade försvunnit. Hur vette tusan? I alla fulla fall så hittade jag ett paket på Åkerströms, där dom lätt fixade mitt paket utan kod.

Värre blev det med paket nummer två. På Ica letades det länge och väl bland alla försändelser, utan resultat. Två gånger söktes alla paket igenom, och tillslut fick dom ge upp. Det var då nån kom på att även Konsum har utlämning. OM paketet skickats med DHL. Då blev jag osäker, rakt skämdes att Ica personalen lagt ner så mycket tid och vips kanske paketet låg på Coopra.....minns liksom inte hur paketet skulle skickas. Älgade iväg på Konsum och där letade dom utan resultat. Så jag fick åka hem tomhänt.

Tills jag hittade mailet där det stod att det faktiskt skulle finnas på Ica. Å när jag ringde upp hade dom också hittat paketet. Det hade hamnat i Postförskottslådan.

Summa kardemumma = Paketet kom så fint med posten igår och Linda Länsman är en jeanskjol rikare!

/FRID Å FRÖJD 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar