fredag 13 februari 2015

Mot fullspäckad lördag :-)

Tjo å tjim! 

Nu går det spikrakt mot en fullspäckad Lördag. Proppad med trevligheter dessutom :-) Först ska en 50-åring firas å sen på kvällen blir det Hockeypub med förhoppningsvis vinst för MODO.....själv ska jag försöka hålla mig i baren så mycket som möjligt, eftersom jag inte är så himla insatt i hockey.

Och som kommunalanställd jobbar jag ju varannan helg så allt detta skojiga inträffar på en jobbarhelg såklart! Så Linda Länsman har sökt semester, och det är här det tråkiga kommer in.....Det finns fler än jag som också vill vara lediga, och när Kommunen verka ha satt system i att vara så underbemmade det bara går, så kommer en del nekas semester! Usch, vad tråkigt.

Äh! Nu tala vi om nåt annat:

Som att jag ska ta mig en fjärde kaffekopp :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar