torsdag 23 oktober 2014

E-cigaretter!

Tjo ho!

Ibland vid speciella tillfällen och på fest händer det att Linda Länsman tar sig en cigarett eller två....och i helgen fick jag prova en e-cigarett. Jag har liksom aldrig vetat riktigt vad det är och hur den fungerar. Men, jag blev väldigt betuttad i fanskapet! En elektrisk cigarett är ju helt perfekt. För är det nåt jag hatar med rökning är det denna surstank av rök i hår, kläder osv. Och alla dessa fimpar som ligger kastade ÖVERALLT!......sen är det väl inte allt för nyttigt heller?

I alla fulla fall, det första jag gjorde på Söndagsmorgonen var att klicka hem ett eget exemplar av e-cigarett. Sen köper man till vätskor med olika smaksättning och väljer vilken nikotinmängd som man ska fylla ciggen med. Tar man nikotinfritt blir det väl som att puffa på en vattenpipa ungefär?
Å snabbt som ögat fanns paketet i postlåda. Tre smaker och ett stycke cigarett. Och jo, jag köpte
en nikotinfri variant också.
E-cigaretten har uppladdningsbart batteri
Och efter lite pyssel är min cigarett redo att användas, fylld med mintsmak.....Nu är det bara att vänta på en fest, så jag får chans att prova pipan! Ger väl ett betyg efter jag testat den riktigt :-)

/Over and out

1 kommentar:

  1. Tjohooo! Tycker också om mina e-cigg och alla goa smaker :D speciellt jordgubb och crispy apple! Tänkte bara på en sak, jag beställer mina från XSmoke.com och gillar många av deras goa smaker. Hur är det med en vätska man ska fylla på? På mina e-cigaretter får man en färdig patron som man skruvar ihop med batteriet och vips så har man en väldig cigarettliknande e-cigg, super enkelt! Är det krångligt med vätskor?

    SvaraRadera