onsdag 3 september 2014

Besökstorm!!!

Hej hopp,

Vad roligt med många besökare på bloggen! Det glädjer en taskig skribents hjärta :-)))) Ett snitt på 400 besök dagligen under förra månaden. TACKAR :-) Alltid mellan 300 och 500 besök per dag sista tiden och 700 besök på en dag var toppnoteringen förra veckan. Kul som fan!!
Detta måste firas :-) Men, jag väntar till helgen med firningen.....måste undersöka om jag har nån gammal skumpa nere i matkällarn?

Nu till nåt helt annat. Igår fick jag värsta tipset på ett TOPPHEMLIGT och SUPERBRA kantarellställe av en snäll gamling som numera har så ont i benen att han inte kan ta sig dit. Så farbrorn tyckte det gick för sig att dela med sig av stället. Tack så mycket, sa jag! På lördag måste jag ut.....bara inte älgjägarna är i farten just där?

Kaffe.nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar