söndag 6 juli 2014

Morning där ute!!

Hej hopp! 

Strålande tider, nu jämarn har sommarn kommit verkar det som.....Passar mig utmärkt :-)

Här kommer lite bilder från från Kalles stuga:
Yes! Parkerat å klart...
Tar oss en titt på Kalles egenbyggda grillplats. En sån här vill jag också snickra ihop. Måste bara fixa lite material först.....Sen blir det väl enkelt?
 Utsikt från fönstret i stugan. Snacka om närhet till vattnet! Älven rinner typ några meter bort.
 Egen liten strand. Och JOOOO! Jag och Kalle badade....18 grader och svinskönt!!
 Vilket ställe!
Bastu och dusch-stuga. Och med inbyggt bad i golvet. Myspys på högsta nivå....å en stycke Robin som ligger och solar?
Släktbild: Nylandade vid stugan och vi tar oss en Frozen strawberry daiquiri! Mums, bland det godaste man kan dricka....Bilden knyckte jag från FB

Nä, harne gå inte. Nu måste jag göra mig klar för lägeravslutningen. Syns å hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar