torsdag 22 maj 2014

Att tillverka ett CHOKLADHJUL...

Härrejävlar!!!

Vad omständigt det är att göra ett lotterihjul......Ha ni prove nån gång??? Nej, tänkte väl de....är ju liksom inte nåt man gör dagligen direkt. Men, snart har jag gjort hjulet klart och sen ska jag ALDRIG göra nå fler så länge jag lever :-)
Först måste man få till en stor cirkel. Inte det lättaste.....
Slipa och spackla så det blir nån fason på det hela. Jobbigt när man måste va noggrann....Jag tyck bättre om snabbjobb! Fuska är min melodi :-)
Och sen en jävla massa maskering, för att få färg på hjul-aset!

Men, vad gör man inte för HUSVAGNS KICK OFFEN i Skorped!!! Nu jämarn gäller det att ni tar storbörsen med er, så ska jag snurra Chokladhjulet ;-) 

Nu mot kaffepannan! Tjing...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar