fredag 20 september 2013

Länsman 40 år!!

Tjofadderittan!!

Idag ska jag iväg och fira att jag fyllt 40! Jämarns vad trevlig present, hotell Hallstaberget med goda vänner :-) Det blir grejjern de.........BARA vi tar oss dit förstås.....Snart finns det ingen väg öppen till Sollefteå. Vägarna är på väg att rasa samman av alla vattenmassor regnet fört med sig. Tror vi får måste bränna iväg över Omsjö och Näsåker för att sen landa i Sollefteå :-) Å det ska väl gå BRA, bäst bara att ladda kaffetermosen när man ska iväg på en sån här "turisttripp".

Senare idag är jag helt säker på att jag ligger och guppar i den här trevliga poolen!!!
Och kanske slinker det ner en sån här goding också....Man vet ju aldrig?

Ha en bra dag där ute i regnet allihopa!! Det ska i alla fall jag ha :-)))))

Nu mot duschen å få bort nå svett från springrundan,

puss, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar