onsdag 6 februari 2013

Skånska Byggvaror!

Våran hall var med i ett reportage i ViiVilla för länge sedan och det uppsnappades av Skånska Byggvaror som kontaktade mig och ville använda bilderna i reklamsyfte....Å det gick ju bra. Som tack för hjälpen fick jag ett presentkort på 3 000kr att handla för. TREVLIGT!!
 
 
 Fotograf var Håkan Nordström

Att hallen har sett så här fin ut en gång......Just nu känns det rätt så avlägset? Nu förtiden liknar hemmet mest en soptipp!!

I alla fall...Nu till problemet! Eftersom jag lagt av med all renovering överhuvudtaget, vet jag inte vad jag ska köpa för pengarna.....Finns ingenting från SBV som jag behöver. Presentkortet har legat
här sen i somras till ingen nytta.
Så är det någon som ska handla på www.skbv.se  så har jag ett presentkort på 3 000kr till salu :-))

Special price only for you ;-)

1 kommentar:

  1. What i ԁo nοt rеаlize is in fаct hоw yоu аre not actuallу much more well-apρrеciаted
    than yοu mаy be noω. Yοu are so іntelligеnt.
    Υou rеalize thereforе сonsiԁегablу on the
    ѕubjeсt of thiѕ matteг, pгoduced mе individually іmaginе it
    from ѕo many varied аngles. Іtѕ lіke men and ωomen аren't fascinated unless it is something to accomplish with Lady gaga! Your own stuffs excellent. Always take care of it up!
    Here is my blog ; DiamondLinks.net

    SvaraRadera