onsdag 24 oktober 2012

Henrik Lundqvist!

Idag har jag roat mig med att färdigställa tavelväggarna som jag har hållit på med i flera veckor....Sprayfärg ä min bästa vän!! Man kan måla om ramar, ljusstakar, pynt, ja i princip ALLT kan sprayas :-)

Så här blev matrummet efter att jag målat över Rustatapeterna. (Inte med sprayfärg...)Det fick bli gråa tjocka ränder istället för blomjävlarna! Mycket bättre tycker jag :-)



Den här tavelväggen är mest Barbros förtjänst! Det är hon som bidragit med dom två supersnygga Y-skyltarna.

 
Får väl se hur länge ränderna får finnas till...

Nä, gott folk!! Nu måste ni bänka er framför tvn och speja in Snyggot och rik-knösen Henrik Lundqvist. BERG FLYTTAR IN. Han verkar bo rätt så flott tycker jag :-)) Han har nog inga sprayfärgade loppisprylar i sin inredning??

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar